sâmbătă, 28 februarie 2015

O zi de povestit la nepotei

Cam asa a fost si iesirea de azi, o zi atat de frumoasa si de reusita ca merita povestita si peste 30
de ani la nepotei.  Cine stie daca o sa mai fie omat natural peste atatia ani? Eu sper sa ma insel si sa mai avem  ierni cu omat din belsug la munte, pentru ca e cel mai mare dar pe care mama natura poate sa ni-l ofere in aceasta perioada a anului.

Incerc sa evit cat pot sa postez zilele de ski industrial pe site, pentru ca nu se potrivesc sub nicio forma cu formatul acestui blog, dar azi a fost acea zi cu omat din belsug si cu peisaje de poveste. Si ca sa fie o iesire putin mai speciala, mi-am luat o zi de concediu in poate cea mai buna zi de dat la vale cu sarmele la vedere din sezonul acesta.

Iar gasca a fost fix asa cum trebuie, cu Diana si cu Sorelul, cu lumea buna din Valea Dorului ( aici nu includ racerii pentru ca nu stiu niciun unul), dar si cu baietii care chiar stiu ce fac intre 2000 si 1400. Ne-am salut, am vorbit si ne-am si bronzat cand a fost cazul.

Au fost multe schiuri late si mult schi de calitate azi, intr-o zi superba de sfarsit de iarna. O iarna aproape perfecta pentru mine, cu omat de calitate si cu iesiri faine in fiecare weekend, dar  cam toate cu urcari platite la deal.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu