miercuri, 5 august 2015

Muntele Rosu


Cred ca toti stiu ca e tare frumos in Ciucas, iar pentru noi e incredibil de simplu: daca inspiratia tinde spre zero si ideile pentru un traseu usor dispar, atunci Ciucasul e o alegere care merge perfect pentru toata familia Dumitrel.

Asa am facut dupa nunta, am profitat de verdele crud si de explozia de vegetatie care e prezenta doar in luna iunie si am facut o drumetie usoara pana la Muntele Rosu. Acolo Bianca si Diana au ramas sa se odihneasca, iar eu am facut o mica alergare montana cu cainii pana pe Varful Groposoarele- zona lanturilor, 5 km pe carari perfecte pentru trail running.

Ne-am jucat mult, am levenit la soare pana ne-a luat frigul si iar ne-am jucat ca sa ne incalzim, cu cea mica si cu cei doi caini din dotare.

Sunt ture si ture pe munte. Poate ca la mtb imi place sa fie ceva mai greu, dar cand merg cu cei dragi vreau sa fie liniste si pace pe cararile noastre. Asa a a fost si acum si asa sper sa ramana de fiecare data cand iesim in natura.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu