miercuri, 20 iulie 2016

Drumetii in Grecia

Am avut un concediu aproapre clasic in Grecia, orientat mai mult spre mers dimineata la plaja, odihna si somn la pranz si vizitat atat cat se poate, orasele si obiectivele turistice din zona.

Dar am reusit trei mici drumetii cu fetitele noastre, la poalele Olimpului si pe carari de munte in insula Thassos. Au fost iesiri scurte, din pacate pe o canicula chinuitoare (asa cum a fost tot concediul din Grecia), dar cu peisaje deosebite.

A fost o combinatie tare reusita intre munte, peisaje exotice specifice climei mediteraneene, paduri de pini care te imbatau cu al lor miros, iar jos in ultimul, plan mare cat vedeam cu ochii.

Important e sa iesi putin din rutina cand mergi in concediu si sa storci putin mai mult dintr-o iesire "standard" in Grecia. Nu am ajuns pe Olimp, am fost la doi pasi de templul zeilor, dar raman cu amintirile frumoase pe care le-am strans alaturi de familie.

Dar la urmatoarea iesire in Grecia nu ratez Marathonul Olimpului. E o promisiune pe care mi-am facut-o si vreau sa am alaturi toata familia.

La poalele Olimpului:
























Drumetii scurte in insula Thassos:








 




Grumetie usoara pana la piscina naturala Giola:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu