duminică, 3 iulie 2016

Moutain Bike Thassos


Erau multe de facut cu bicicleta in Thassos, dar noi am ales o singura zi pentru dat cu bicicleta si am optat pentru o tura usoara, dar spectaculoasa: sa urcam de la malul marii pana pe acoperisul insulei, varful Ipsarion 1201 m.
O diferenta curata de 1200 de m cu nasul Florin si cu doi caluti inchiriati de la Yannis. Bicicletele erau ful xt si in cazul meu cu furca Fox pe fata. Totul cu 20 de euro, un pret cat se poate de ok si o varianta de luat in calcul pe viitor, pentru ca trebuie sa recunosc ca nu imi place sa car  bicicleta cu mine peste mari si tari.
Am plecat la 6 dimineata pentru a evita canicula si bine am facut. La 10:30 eram pe varf dupa o urcare de 20 de km, iar temperaturile inca erau decente la acea ora. Cand am ajuns la masina, cele 36 de grade ne-au cam cumintit putin, dar am ramas cu acea priveliste incredibila de pe varf si cu mirosul pe care doar pinii mediteraneeni il au.

Pentru aceasta tura nu am optat pentru tricoul de lana Merinito, dar am ales lenjeria intima Boxer Briefs. S-a dovedit o alegere excelenta atat pe urcare, dar si la coborare.  Am scapat astfel de acele momentele delicate cand transpiram foarte mult in zilele de canicula ( asa cum a fost si in Thassos), iar senzatia pe care o aveam cu o lenjerie intima clasica de bumbac de disconfort total, a fost eliminata.

A fost o iesire frumoasa si cu o promisiune ca o sa revin in Thassos si pentru mtb.






























Si ceva poze de la Florin. Multumesc nasule, a iesit o super tura:









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu