duminică, 16 iulie 2017

Piciorul Pietrei Arse

Diana a fost prinsa cu munca in ultima vreme, dar Sorelul ne-a sarit in ajutor ca sa o ducem iar pe cea mica la munte. Si am ales un traseu pe care l-am cam uitat de ani buni. Ultima data cand am ajuns pe Piciorul Pietre Arse a fost in 2006 daca nu ma insel, intr-o frumoasa traversa a masivelor Bucegi si Leaota chiar de 1 decembrie.
Acum traseul a fost ceva mai simplu, am urcat cu gonodola Carp pana aproape de varful Furnica si am coborat pe Piciorul Pietrei Arse pana in poiana Stanii Regale. Pare o tura simpla pentru un adult, dar nu e asa, au iesit 13 km de drumetie cu o diferenta maricica la vale pentru cea mica.
Vremea a fost exceptioanala, cum rar prinzi pe munte in aceasta perioada.
 Pentru un copil o tura pe munte trebuie sa aibe si ceva special. Si am reusit sa schimbam rutina cu zmeul primil de la Sorelul. Ideea e simpla, cu Bianca o iesire pe munte trebuie sa fie ca o joaca, Eu zic ca ne-a iesit.

 






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu