miercuri, 2 august 2017

Drumul spre Omu

Nu credeam ca o sa ajung la Varful Omul in 3 ore si 15 minute, de la o altitudine modesta de 950 de m, pana la 2507 m si cu o pauza generoasa de masa si de hidratare, de peste un sfert de ceas la cabana Malaiesti. Am mers cat se poate de relaxat si am facut doar pe urcare peste 150 de poze. Din pacate lumina a fost tare ciudata, soarele puternic a "ars" cam toate pozele.

Ruta prin Glajarie pare cea mai rapida cale catre cabana Omu, iar traseul pe care l-am aleas a fost foarte fain: Valea Glajariei-Cabana Malaiesti-Drumul de Vara- Vf Omu-Hornul Mare-cabana Malaisti-Glajarie, aproape 1600 de m de urcare pura, fara momente de ragaz. E simplu si la obiect acest traseu si pentru prima data am ajuns la masina fix cand a inceput furtuna. Pare greu de crezut, dar  in secunda in care am urcat in masina, a inceput furtuna mult anuntata.

A fost o zi frumoasa de sfarsit de iulie, cu o canicula insuportabila pana la 2000 de m si cu o atmosfera tare reustia in zona inalta, cu un joc reusit al norilor in Valea Gaura si pe versantul Nordic al Bucegilor. Si o vizibilitate surpinzator de buna catre Iezer, Crai si Fagaras.

Vara aceasta nu prea am ajuns pe munte, dar in august sper sa iasa putin mai bine. Avem ceva planuri pentru Crai si Fagaras, sa vedem ce iese.































2 comentarii:

  1. Claudia din Alba Iulia3 august 2017 la 16:17

    Salutari din Ardeal!
    V-am descoperit intamplator in urma cu 2 saptamani, iar de atunci, dupa ce am savurat tot ce exista, efectiv pandesc cate o noua postare :)
    Happy este varianta masculina a catelusei noastre - Stixi. Sunt identici!!!
    Este fascinant de urmarit cum va creste fetita prin munti si....un fel de dulce-amar, cum imbatraneste Happy!
    Sanatate tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Claudiu si imi pare rau ca am raspuns greu. Ma bucur ca iti place blogul nostru si incerc sa-l tin atat cat se poate la zi. Happy e o fetita si acum are 6 ani. Nu e foarte batrana, dar a albit putin. Dar e prima pe munte, nu pot sa o ajung :).
    Bianca e asa si asa cu muntele, noi incercam sa-i aratam ce e frumos si speram sa-i placa intr-un viitor, asa cum ne place si noua. Acum nu e graba, inca e mica,

    RăspundețiȘtergere