miercuri, 30 august 2017

Marea Leneveala

Sunt fericit, pentru ca ca am reusit sa merg cu Diana in fiecare weekend pe munte in luna august, dupa o pauza de mai multi ani Si pot sa spun ca am facut tot ce ne-am propus in Bucegi, Crai, Fagaras si in Ciucas. 
A lipsit Bianca din peisaj, dar nici ea nu a avut o viata prea grea, a mers aproape in fiecare zi la plaja in Constanta si a stat o saptamana in prima ei tabara la munte. A crescut si i-am promis ca o lasam in vacanta de vara la bunicii din Constanta incepand cu acest an. A fost sincera de mai mult cu noi si ne-a spus ca noi iubim mai mult muntele, dar ea s-a indragostit de mare si vrea sa stea cat mai mult pe plaja.

Dupa tura din Crai, a doua zi am plecat spre o plimbare lejera la poalele Bucegiului. Am urcat pana in poiana Gutanu si...am stat. Da, am stat timp de trei ore. Am dormit putin, ne-am jucat cu o trupa faina de copii si m-am "transformat" pentru cateva minute intr-un super erou. Am incercat sa zbor, cat mi-a iesit...nu am idee daca e bine sau nu, dar in poze pare ca imi iau zborul.

Weekend-ul urmator in Ciucas am reusit performanta sa facem un traseu de maxim patru ore in...sapte. Da, in sapte ore! Si nu a fost greu, am mancat afine si zmeura pana am simtit ca nu mai intra, am stat pe varful Ciucas pana am realizat ca ne ia cu frigul  si am facut o pauza generoasa de o ora jumate la cabana Ciucas, pentru a lua masa. Dar asta e si ideea, sunt zile cand vrei sa te odihnesti pe munte. Si noi ne-am descurcat cu succes si o sa repetam experienta cu Bianca. 

La Cetatea Carului ne simtit de fiecare data ca acasa. Multumim Dana si Dan pentru weekend-ul minunat petrecut impreuna: http://cetatea-carului.ro/

Tura din Ciucas:











  






Tura din Bucegi:

















2 comentarii:

  1. "No, da` ce atâta grabă?" :-) Asta-i din ceva banc cu ardeleni.
    Pe același sistem am făcut și noi vara asta 2 ture care ar fi fost de maxim 2 zile, dar le-am întins pe 4 zile. Niciun regret.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu trebuie :). Cand e de facut o treaba in graba, o facem daca-i musai. Daca nu...NU :D

    RăspundețiȘtergere