marți, 9 ianuarie 2018

Ski de tura la Padina


Recunosc ca mi s-a facut sila de nebunia ce a pus stapanire pe Valea Prahovei si am dat o fuga la Padina. Alegerea a fost excelenta, am avut parte de mult soare si de un omat surpinzator de mare. Afara temperaturile erau de aprilie-mai, dar zapada in zona inalta s-a pastrat excelent in masivele Bucegi si Leaota, iar pe fetele umbrite inca era zapada pufoasa de iarna.

Cred ca e putin cam mult sa dai o fuga pentru o zi pana la cabana Padina, in ideea de a da cateva viraje de pe Varful Tataru, dar efortul mi-a fost rasplatit print-o zi superba de schi pe munte. 
Am petrecut clipe faine cu Bianca, pe o partia naturala: drumul forestier ce leaga schitul Pestera de cabana Padina, cea mica a coborat fara niciun fel de emotie prin locuri foarte inghetate.

Pentru mine au fost doua coborari, una foarte frumoase de pe Varful Tataru (1998 de m), pe un omat bun ce ducea cu gandul la pulvar, iar a doua de pe Varful Strungile Mici pana la Refugiul Salvamont. Putin peste 700 de m diferenta de nivel, dar aceste cifre au contat mai putin cand prinzi o asemeneazi cu soare, la inceput de ianuarie.

Raman cu regretul ca am uitat acasa camera foto, iar pozele sunt facute cu telefonul mobil. Calitatea lasa mult de dorit, dar tura a fost una deosebita.

Bianca a prins curaj, stie acum sa opreasca singura si vireaza cam pe unde vrea pe o partie usoara. E un pas mare pentru noi si a inceput sa iubeasca acest sport. Ma bucur mult pentru ea si vreau sa facem o echipa excelenta pe munte.

Recomand zona Padina pentru ski de tura. Ofera tot ce-ti trebuie pentru a practica acest sport si din punctul meu de vedere e cea mai buna locatie pentru a pune focile la treaba.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu