miercuri, 3 ianuarie 2018

Valcelul fara nume

Recunosc ca l-am pandit de ceva timp sa fie cu zapada stabila si buna . Aproape de Varful cu Dor e un valce, care incepe cu o panta ceva mai serioasa. Pot sa zic ca sunt 5-6 viraje ca pe Malin, fara expunere, dar cu pericol maricel de avalansa daca e prea incarcata intrarea.

Dar cel mai important, dupa multi ani am prins un rasarit de poveste pe munte. Nimic nu se compara cu acea lumina ireala de la inceputul zilei atunci cand totul e cuprins de liniste si singurul sunet care "deranjeaza" atmosfera, e cel facut de schiurile tale.

Am reusit o tura de 18 km si 1650 de m diferenta de nivel in 5 ore si 30 de minute. De cand am trecut pe setup light totul s-a schimbat in bine si reusesc fara pic de efort distanta la care nici nu speram cu ani in urma. Era sa uit, Papagalul a fost de vis, era ca o masa de biliard cu un firn de manual.









Rasaritul de vis de care v-am spus mai sus:










Cel mai bun Papagal pe care l-am prins pana acum:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu