vineri, 2 februarie 2018

Varful Batrana

Iarna aceasta imi place mult si e pentru a nu stiu cata oara in acest sezon de schi cand las masina jos la poalele muntelui si urc pe un varf de peste 2000 de m. Seamana din ce in ce mai mult cu formatul din alpi si asta nu se putea intampla daca nu aveam omat la discretie.

Dar tura o tura pe munte inseamna si o experienta traita alaturi de prieteni buni, iar Bogdan Vasilescu a fost sufletul "petrecerii" la stana de pe Plaiul lui Patru. Am baut patru feluri alese de vin, am avut slana la discretie, carnati adevarati de casa picanti si,,,multe glume spuse intr-un cadru natural. 

Am ajuns pana pe varful Batrana si am urcat/coborat aproape 1400 de m diferenta de nivel. A fost o coborare foarte lunga de 8 km, cu puf bun si zapada surprinzator de OK in padure, dar planul de acasa nu s-a protivit cu cel din teren. Am fi vrut sa dam si o coborare ceva mai inclinata in zona Varfului Batrana (2350 de m), dar vizibilitatea proasta ne-a determinat sa stam pe culmea plincipala.

Dupa o pauza de multi ani revin in Iezer si o sa raman cu amintiri frumoase. Am ajuns pe schiuri pana la cabana Voinea, iar masa boiereasca de la stana din golul alpin, a fost un deosebita.





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu