sâmbătă, 8 august 2020

Fagarasul dramatic, operatiunea Moldoveanu

 Operatiunea Moldoveanu a fost un succes!

A ajuns un traseu clasic de o zi pentru mine: Cabana Capra-Fereastra Zmeilor-Moldoveanu si retur. Plecarea din Magurele/Ilfov la prima ora cu Lula, care mi-a tinut de urat in aceasta drumetie .

Cifrele zilei: 23 de km, 2300 de m dif de nivel in 7 h si 27 de minute si am stat mai bine de 30 de minute pe varf. Era lume faina pe acoperișul țării, cu care am stat ceva timp la povesti. Nu a fost alergare montana, dar am marit putin pasul si pulsul .

Azi am prins un joc al norilor incredibil, desi soarele a fost zgarcit cu noi, mama natura ne-a araratat o alta fata superba a ei.

Si inca ceva, merge si din Bucuresti la o zi pe Moldoveanu, fie pe Valea Rea, ruta aceasta de la Cabana Capra prin fundul Caprei sau de la Balea. Nu e usor, dar se poate.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu