vineri, 14 august 2020

Lacul Iezer

Am ajuns pentru a nu stiu cata oara la Lacul Iezer si pot ca o sa revenim curand. E un loc special pentru noi, linistit, perfect in aceasta perioada a anului, cand toti muntii patriei sunt luati cu asalt in weeked.

Vio m-a surprins in mod placut: a reusit la opt ani 1250 de m diferenta de nivel la deal/vale intr- o singura zi si a reusit sa urce foarte usor, patru ore scria pe indicator, patru ore am facut.
Lacul cu o apa incredibila, eu i-am spus simplu: ca in Grecia. 
Si ca sa fie o tura asa cum ne place, am profitat la maxim de toate afinele si zmeura pe care am gasit-o in cale. Si era in cantitati serioase :).

O surpriza placuta a fost la Refugiul Iezer, arata excelent, e curat si ingrijit de Salvamont Arges. Fara sa exagerez, cabana Omu nu e la fel de curata in zona priciurilor ca refugiul de langa Lacul Iezer.




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu