joi, 20 mai 2021

Valea Alba cu numarul 16

Valea Alba cu numarul 16 "s-a consumat" pe 9 mai, intr-o frumoasa zi de primavara. Am schiat pentru prima data cu varul meu Andrei o vale din Bucegi, alaturi ne-a fost si Alex din Brasov si am avut o vreme cum rar o prinzi pe munte in luna mai. 

Incalzirea a fost una clasica, o tura din Saua Vaii Albe pana la Cabana Caraiman, un valcel usor si frumos, cu un finish pe o fata lata de 40 de grade. E o tura clasica si o recomand pentru oricine, pe noi ne ajuta mult sa intram "pregatiti si incalziti" pentru Valea Alba.

Intrarea in Valea Alba am facut-o pe fata de peste 40 de grade cu cornisa, cum te uiti la poza de sus e cea din stanga si era atat de lata si atat de buna zapada, ca am dat-o in maxim cinci viraje pana la intrarea in canionul superior.

Pentru prima data am schiat sarnitoarea Carnului fara sa dau un derapaj si pot sa spun ca a fost foarte curata pentru aceasta perioada a anului.




Saritoarea Carnului a fost surpriza zilei, aproape zero derapaj si o linie continua:








































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu