vineri, 24 decembrie 2021

Doua zile cu puf de vis la Padina

Weekend-ul 18-19 decembrie a fost unul BESTIAL, cu o zi de pudra mare la Padina, fresh rece in pana la 1800 de m, dar si cu un uragan pe masura, care ne-a obligat sa ramanem la nivelul padurii.

In parcarea de langa centrul de formare Salvamont erau minim 50 de cm ninsi peste noapte, mai sus, un puf exceptioanal, cu zone de 1 m.

In prima zi am ramas la nivelul padurii, nu se putea iesii spre Tataru sau spre Saua Strunga din cauza uraganului din golul alpin. Dar decizia a fost una excelenta, am prins pana acum omatul sezonului.

Duminica am repetat urcarea de 300 de m diferenta de nivel pe care am descoperit-o sambata si am adaugat o tura faina pe Plaiul lui Pacala. A fost o surpriza placuta sa gasim pulvar la sfarsit de zi, pe toata panata, pana la masina.

















A doua zi o luam de la capat. Urmeaza urcarea devenita CLASICA, de 300 de m diferenta de nivel pe varful cu orientare sudica de langa stana din Padina. Probabil ca are si un nume, dar trebuie sapat putin.


Si o surpriza placuta, Fane in actiune, dupa o pauza de aproape un an. Sa-i uram o recuperare usoara si un sezon cat mai lung.




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu