joi, 3 martie 2022

Azuga si Sinaia

La Sinaia am fost cu o trupa mare, cu Vio, cu nasii si cu fetele lor, cu Turcu si cu familia lui. Cata frunza si cata iarba am ajuns pe plaiurile prahovene, pe doage si  pe o zapada naturala surprinzator de buna, doar pe partie, pentru doua zile de schi la cota 2000 in Valea Dorului.

Toata lumea s-a simtit excelent si am avut noroc ca am putut schia doua zile consecutive in golul alpin la Sinaia. E ceva rar pe timp de iarna, iar noi am tras lozul castigator la jumatatea lui februarie.











Azuga e plina de surprize, am prins o pudra la care nimeni nu se astepta in padure si am fost cu toată trupa la o baie sanatoasa de soare. Am pus-o si pe Emi pe doage si ne-am bucurat de o zi impreuna la munte.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu