sâmbătă, 19 martie 2022

Schi de tura la Borovet

 As fi vrut sa ajung pana aproape de Musala, cam acesta era obiectivul cu care am plecat de acasa, dar pe sus a batut vantul serios, iar de la 2500 de m in sus erau multe placi de vant. Am schimbat planul rapid si m-am orientat spre o tura de vanat pudra. Si asa a iesit, m-am folosit de urmele facute pe cararea turistica ce duce spre cabana Musala si am schiat in zapada fresh, fara nicio urma de schiuri. Accesul a fost unul fantastic, cu gondola pana la aproape 2400 de m, fix ca in alpi. Sper sa revin in zona pe foci si sa ajung pe Musala pe traseul de iarna. Din ce am citit nu e greu, dar mai astept sa creasca cea mica si sigur o sa deschida larg si orizontul meu.

Inca un detaliu important, cele doua iesiri pe foci au pe doagele de 6 kg cu metal in ele si legaturi de freeride Dynafit Beast 14, iar claparii au fost cei de alpin, Lange XT110. A fost o provocare sa urc cu acest setup, dar am reusit. La vale m-au surprins placut schiurile, la 90 de mm au plutut excelent in pudra rece.






























Si o tura scurta la ceas de seara, pana la o cabana aflata la 1800 de m, cu o priveliste incredibila spre creasta princilapa a masivului Rila. As fi vrut sa fac mai multe iesiri pe foci, zapada era incredibila pe sus, dar timpul nu a fost de partea mea. Am mers toti patru si ne-am impoartit asa cum am putut.
                   

â


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu