joi, 30 iunie 2022

Varful Vanturis cu fetele si la Omu cu Vio

Duminica 19 iunie, Varful Vanturis cu toata trupa, un picnic in natura si o intalnire cu un magar foarte prietenos.

Pacat ca nu au marcat si Varful Vanturis, multi merg aici la drumetii usoare cu cei mici, iar pentru noi a fost lozul castigator ieri, pe o carare binisor conturata din Transbucegi, pana pe varf.
Am avut si ceva rododendron, dar ....ma bucur ca nu a fost marea tinta a zilei, ca am fi fost dezamagiti. Am gasit pe munte flori mult mai frumoase, nu sunt mare expert, din contra, dar sub varful Vanturis erau unele galbene care ne-au atras toata atentia.
















Sambata 25 iunie, pe o super vreme am ajuns cu Vio la Omu.
Traseul ales Piatra Arsa-Babele-Cerdacul de Vara-Varful Omu-Capul Morarului pentru prima data-Cerdacul de Iarna-Piatra Arsa. Un mars de aproape 21 de km cu 900 de m diferenta de nivel.

A fost o luna foarte activa pe munte, am schiat, am mers cu nasii la poalele Bucegilor si am facut drumetii cu familia in fiecare weekend. Urmeaza concediul, inca nu avem o tinta clara, punem cortul in masina si ne indreptam catre vest.
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu