joi, 7 mai 2009

Serpasii marini si Piatra Iorgovanului


Unu mai muncitoresc, cu vreme buna si gasca vesela :). Merg de ceva ani pe munte dar in Retezat nu am avut ocazia sa ajung, dar acu ca avem si masinute parca acest munte e o tzara mai aproape ( doar 8 ore de mers din Bucuresti:)) ).




Bai nene, merge Diana mea pe munte ca un spiridus, daca o tine asa mergem impreuna la Maratonul Craiului.

Branduse si Diana:

Pe varf nu am ajuns, se urca prin spate dar era o limba de zapada prea inghetata si noi nu prea aveam tool-urile necesare ( pioletii, coltari zaceau linistiti in Bucuresti).

Nu am urcat stanci virgine, pereti imensi sau rauri cu apa, a fost o iesire frumoasa, plina de serpasi marini ( vorba lu Nea Florin, cica asa se numesc constantenii care ajung la munte) cu trasee usoare prin Mehedinti si Sudul Retezatului. Acolo am scapat de aglomeratie, urlete, tipete, manele si ne-am bucurat de o vreme superba timp de 3 zile ( la meteo au zis ca e ploaie, nu au nimerit-o ).
Acolo sus e Retezatul, planuri sunt pentru la vara cu un cort si un lac minunat numit Bucura :).

Vremea s-a stricat, asa ca...la vale!


Multumim din tot sufletul lu Unu mai, e o sarbatoare frumoasa care trebuie sarbatorita cu cei dragi. Noi asa am facut
Era sa uit, la anu car si schiurile cu mine, e carca multa dar in zona aia e zapada, Godeanu era alb, la fel si acea creasta din spate ( Oslei parca), cei care o cunosc ma pot corecta.

4 comentarii:

  1. Oslei e, o creasta deosebit de faina! In primul weekend din noiembrie 2008 am facut sambata - creasta Oslei si duminica Piatra Iorgovanului, una din cele mai reusite ture de-ale mele! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa ajung acolo, mi-a placut mult creasta si are o portiune foarte interesanta, gen Crai.

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos, pacat ca pozele sunt nereusite dar asta e, nu toti suntem arhitecti

    RăspundețiȘtergere