marți, 19 aprilie 2011

Pufoshenia din Poiana

Sambata 16 aprilie a fost prima zi adevarata de iarna in Poiana.

A nins peste nimic, iar mama natura a vrut sa punem capat sezonului de schi cu multa zapada: un metru jos la cabina mica si omat cat casa poporului sub varful Postavaru.
OK, a fost floscaita, s-au format damburi pe partii si Copos a luat decizia "inteleapta" sa inceapa lucrarile pentru super-mega statiunea care o sa se construiasca pana in 2012 ( sau 2013, nu am idee si nici nu merita sa-mi incarc memoria cu informatii inutile). Rezultatul: au ramas santuri si tot felul de tevi pe partii, buldozere si tarusi de fier pe Platoul Ruia la care se adauga un afis mare , pur informativ legat de starea partiilor: toate partiile sunt inchise...
Dar ce conteaza, a nins ca la balamuc in doua zile si totul s-a acoperit cu un strat alb, bun de tocat de dimineata pana la inchiderea sarmelor. Si asa am facut, nu am stat pe ganduri si am balaurit prin poienile de langa Kanzel si Ruia.




Sincer nu am prins Poiana pana acum cu atata zapada. Poate sus pana in Ruia...dar la o scara mult mai mica.
In padurea de langa Kanzel mi-a intra tot batul de 135 mm si se impunea inca unul, dar Tomcat nu a avut timp sa mi-l dea ca avea treaba serioasa in pufoshenie buna. In Sinaia am prins acum 2 ani ceva asemanator si la Bansko sezonul trecut, dar iarna aceasta recunosc ca in Poiana Brasov, pe 16 aprilie s-au tinut " Serbarile Zapezii".
Si ca sa iasa perfect, am testat doua perechi de schiuri K2, Coomback si noul Obsethed, 117 mm de distractie pura sub talpa :). Fara cuvinte...
Trebuie sa recunosc ca zapada apoasa ne-a obligat s-a muncim mult ( schiem cu ghilimele) de la intersectia Sulinarului cu Sub Teleferic, dar a meritat. Stiam ca urmeaza o noua coborare prin padurile de langa Kanzel si Ruia.
La revedere Iarna, ne vedem la anu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu