miercuri, 22 februarie 2012

Schi de tura la Sinaia

Sinaia e singura statiune care are acel ceva. Nu se compara cu Poiana, infrastructura e la pamant, sunt doi patroni de instalatii care practica doua skipassuri diferite ( pare o tiganie clasica specifica turismului romanesc), dar terenul pe care il gasesti deasupra orasului Sinaia e superb. Sunt o mie si una de variante de schi intre cota 2000 si cota 1400, iar noi am gasit statiunea pustie intr-o zi urata de februarie. Ningea fara vant, natura parca incremenise in acea zi, iar noi nu am stat pe ganduri, am pus piele de foca la treaba si am urcat cu multa pofta spre cota 2000 pe drumul de vara. Nu pot sa descriu in cuvinte senzatia de a avea o statiune de schi lasata special pentru noi (doi marinari in cautarea omatului proaspat). Atat pot sa zic: E CEVA FANTASTIC!
Tovaras de drumetie mi-a fost Dragos care mi-a confirmat teoria pe care o sustin de ceva vreme: "mai bine faci o coborare...maxim doua pe un teren lasat special pentru tine si sa lasi acasa gandul ca o sa schiezi in mod industrial cu un puhoi uman, gata sa macelareasca orice urma de zapada proaspata in mai putin de o ora".
E o experienta care merita traita, iar locul perfect de joaca e Sinaia.

Schi de tura pe drumul de vara:
Dragost ( Tomcat) in actiune:
Rataciti in marea de ceata:
Ningea ca in povesti in padure. Peisajul sigur nu o sa reusesc sa-l descriu cu aceasta poza:
Valea Dorului uitata de "puhoiul de turisti":
Singuri in Valea Dorului:
Fata mare a carpului. Tomcat mi-a marturist ca a dat cele mai frumoase viraje de cand s-a apucat de schi:
ZAPADA CA LA BALAMUC:
Pulvar la discretie:

3 comentarii:

  1. Schiul de tura m-a invatat o chestie: prefer oricand calitatea fatza de cantitate; mai bine cobor 400m dif de nivel pe zi munciti, prin zapada neatinsa decat 6000m dif de nivel pe zi intr-o zapada ce dureaza maxim 2 ore pana cand ajunge mega tocatura.

    Schiul e fain acolo in mediul lui natural-sus pe munte. Bine, si statiunile au utilitatea lor-ca un rau necesar. In prima zi de schi la sinaia cand au mers cablurile intre 1400-2000 am schiat mai mult in o sg zi decat am schiat la tura tot sezonul trecut...

    Tomcat

    RăspundețiȘtergere
  2. minunat!!! mai ales fotografia cu tiriboanca de scaun din '75... inghetat, incremenit! Cred ca v-ati distrat pe cinste!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult Rose :)! Eu i-am spus "telescaunul mortii".

    RăspundețiȘtergere