duminică, 5 iulie 2015

Pe drumul cel bun: Nunta noastra



In primul rand trebuie sa le multumesc invitatilor, pentru ca ne-au fost aproape in cea mai frumoaza zi de cand am cunoscut-o pe Diana, Biancai pentru ca ea e mica noastra sursa de energie si de voie buna in fiecare zi si parintilor si nasilor Florin si Cristina, pentru ca ne-au condus pe drumul cel bun.

Pe 6 iunie am sarbatorit cu totii cununia religioasa in micuta biserica de lemn din Moeciu de Jos si am "jucat" pana in zorii zilei la Cetatea Carului cu invitatii care si-au dorit mult sa ne fie aproape in acea zi speciala pentru noi. Am fost o mana de oameni frumosi intr-o zi superba de vara intr-un cadru natural impresionant.

Dan Samoila e proprietarul pensiunii si a avut grija ca nunta noastra sa fie o mare reusita. E printre putinii care le-a acceptat pe Lula si pe Happy si s-a implicat activ in organizarea nuntii alaturi de frumoasa lui familie. Toti ne-au fost dragi si cred ca si noi le-am fost oaspeti de seama timp de o saptamana.
a,
Mai sunt desigur Sabrina si Ionut, cei care ne-au ajutat cu micile detalii legate de nunta, fotograful Claudiu Bekk si cameramanul Cornel , care ne-au lasat aceste imagini reusite.

Vizionare placuta!

Marius & Diana - Teaser Nunta from VIDEOONE on Vimeo.























4 comentarii:

  1. Cat v-a costat sa faceti nunta la acea pensiune?

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare, E greu de zis cat m-a costat, dar pot sa-ti spun ca la 56 de invitati am avut un profit de ....3200 de lei :D. Adica mai nimic, dar acest aspect chiar nu ne-a interesat. Am vrut sa ne simtim excelent si asa a fost.

    RăspundețiȘtergere
  3. Va salut! Imi puteti spune cat ati negociat pentru cazare daca ati luat toata pensiunea ? Am dori sa inchiriem ceva pentru doua zile. Si cat a costat meniul ?
    Va multumesc.

    RăspundețiȘtergere