luni, 4 aprilie 2022

Schi pe cele doua fire ale Pelisorului si o zi cu firn excelent la Sinaia

Duminica 3 aprilie.

Pelisor pe cele doua fire, cu Lula, pana la intersectia lor in forma de Y. E o tura devenita clasica, pe care o cuplez in aceasta perioada si cu o coborare pe Valea Pelesului, pana aproape de saritoarea cea mare. Dar anul acesta am renuntat la Peles, era sticla pura la intrare si era pacat sa nu profit de zapada proaspata de pe cele doua fire. Retragerea a fost pe Calugar, pe un firn bestial. Schiurile le-am dat jos la 1530 de m, dar Carpul o sa se intrerupa curand la 1700 de m.

Am prins atmosfera rece de iarna, cu un puf mic cat să fie foarte fain la vale.

Urcarile sunt criminale, fix cum imi place cu kick turnuri din 3 in 3 m si cu panta medie de peste 30 de grade. 

Probabil a fost ultima pudra a sezonului, pentru mine ramane a fost un record de schi in zapada fresh, 13 daca nu gresesc.

                    



                   
                     

















Retragerea a fost pe Calugar pe un firn bestial si curat. Mi-a placut atat de mult, ca am dat 25 de lei pe unca o urcare cu gondola primarului din Sinaia. A meritat.





                   
26 martie, duminica. Eu am o teorie, daca nu dau un Carp de sus pana jos la Sinaia, sezonul acela de schi e unul ratat. 

Pot fi n zile de pudra, cum am prins in Ciucas, sau la bulgari, daca nu intra un Carp ca la carte....nu e ce trebuie. 

Sambata 26 martie, a iesit o tura brici, in mod surprinzator Tarle a fost cel mai ok, dar acestea sunt detalii. La Sinaia intre 2000-1400 lucrurile nu sunt roz, dar am reusit sa ajung de fiecare data la cota 1400 pe doage, fara sa dau in pietre.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu