miercuri, 27 aprilie 2022

De Paste sarbatorim acasa: Dealul Consulul si o alergare cu multe amintiri

Dealul Consul 333m cu alai mare de sărbători 🙂. Dobrogra mea e frumoasa!

O las pe Adina sa ne spuna cel mai bine cum a fost tura noastra din Dobrogea, in a doua zi de Pasti:

"Mielul gras pute-a gaz!" Ziceam noi copii fiind 🤣. Așadar, a doua zi de Paște am dat mielul jos umblànd prin Măcin la aer curat. Date exacte: grup neomogen, 18 membri (17 oameni cu vârste cuprinse între 3 și 40 și ceva de ani +1 cățel de 77 ani umani), vreme perfectă. Am râs, am plâns, am transpirat, ne-am murdărit fără restricții, am făcut picnic la umbra copacilor, vânătoare de ouă, am cucerit mai multe vârfuri de dealuri! Toți am ieșit câștigători!

 




















 

Aici a inceput totul, prima alergare a fost în liceu în parcul Tabacariei, fix pe malul lacului. Au trecut 23 de ani și înca alerg acasă în Constanța cu mare drag. Cum e bucla din drumul taberei, o alergare devenita clasica, așa e și bucla lacului. Check out my activity on Strava: https://strava.app.link/6EmZNukTspb



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu