sâmbătă, 7 mai 2022

Intai mai muncitoresc, eu pe doage îl trăiesc 🙂

 Intai mai muncitoresc, eu pe doage îl trăiesc 🙂 cu sotia. De zece ani am asteptat sa petrec cu sotia un weekend intreg la ski. Si s-a intamplat chiar de intai mai muncioresc.

Nu as fi crezut ca o sa schiez pe partii, pana in ultima zi de dat la sarma. De obicei 1 mai muncitoresc ma prindea pe la Balea sau pe vaile din Bucegi. Dar am avut si sambata 30 aprilie si duminica 1 mai aceeasi surpriza placuta, partii impecabile pana la ora 13. A fost un finish super de sezon...pe partii, urmeaza vaile din Bucegi 🙂









Nu imi aduc aminte in ultimii zece ani sa fi trecut de 1 mai si sa nu fi dat un viraj pe o vale din Bucegi 🙂. Imbatranesc, dar....ma motivez acum pe final de sezon.

Luni 2 mai am plecat dupa fete la Constanta si am profitat de o zi superba de primavara, pe plaja, pentru o baie de soare.

După atâta schi, merge perfect și o plimbare acasă, la mare.
 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu