duminică, 15 mai 2022

Pripon și Malin, am inceput și eu sezonul de ski pe vai. Greu dar bun și asa 🙂

Nu imi aduc aminte in ultimii zece ani sa fi trecut de 1 mai si sa nu fi dat un viraj pe o vale din Bucegi 🙂. Imbatranesc, dar....ma motivez cu aceasta tura care a iesit perfect, doua vai intr-o singura zi frumoasa de mai: Pripon pana la 1895 de m, fix unde incepe intrarea in canion si Malin pana la Hornul Pamantos. Aprox 1400 de m diferenta de nivel la vale.Incepem cu Priponul, cu o intrare semi ratata din cauza mea, dar cu un omat foarte bun. Valea a fost surprinzator de lata si am coborat pana la intrarea in canionul final, la 1895 de m.

 

 Intrarea in Malin mi s-a parut ceva mai serioasa anul acesta. O cornisa schimba datele problemei, intrarea avea mult peste 40 de grade. In mod normal ar fi 35, dar baietii s-au descrucat excelent.











Cam asta a fost, finish la Hornul Pamantos la 1550.               

                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu