joi, 25 august 2022

Croatia, sfarsit de concediu si o apa cum rar vezi

Aveam de gand sa scriu despre Croatia doua randuri, din care reiese iar ca plaja lor e o mare dezamagire. Tot litoralul croat e plin de bolovani sau de pietricele marunte (cu astea m-am impacat ceva mai bine, dar nisipul ramane la ani lumina alegerea fireasca pentru mine) si ca e a doua oara cand plec cu, pietricele in talpa acasa.
Trebuie sa recunosc ca plaja fara nisip e ca amorul fara sarut, ceva lipseste....
Dar apa pe care am gasit-o e din alta lume. Nu am batut Grecia din colt in colt, dar pentru mine, cea mai faina apa pe care am gasit-o pana acum a fost in Croatia. Incredibila. Iar combinatia munte mare e castigatoare pentru noi. A fost si prima data cand am stat intr-un camping cu padure de pini, fix langa mare. Experienta a fost una deosebita, de repetat.
Cam asta a fost, un concediu de doua saptamani in Muntenegru si Croatia. Sincer, e prea putin pentru ce poti vedea intr-o perioada atat de scurta. Avem o tara frumoasa, dar e pacat sa nu vezi si ce e in jurul tau.









Biokovo, transfagarasanul croatilor dar in varianta Horror. Recunosc ca ...m-am simtit un simplu muritor, o experienta intensa, chiar dusa la maxim...pe care nu stiu daca pot sa o recomand. Si o scurta drumetie in zona abruptului Makarska. Croatii au o bijuterie de faleza, cu zone de peste 1500 de m. Acum ca sunt zboruri directe, trebuie sa revin si toamna, combinatia abrupt-mare e una castigatoare.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu