luni, 15 august 2022

De la răsărit până la apus cu toată trupa din Constanta si doua zile prin Bucegi cu vecinii din Magurele si cu fetele noastre

Cred ca a ajuns o traditie ca in fiecare an sa petrem un weekend la mare, la cort pe plaja de la Vadu. Am avut o trupa mare, patru familii cu opt copilasi, o nebunie frumoasa si cu povesti pana la miezul noptii. Rasaritul si apusul au fost de poveste, intr-o atmosfera excelenta de liniste si voie buna.












Atunci cand pleci pe o prognoza foarte proasta de furtuni in toata tara, te ploua aproape tot drumul pana la Comarnic si mergi in multe locuri cu maxim 40 de km/h din cauza furtunii, sa prinzi in cele sapte ore de stat pe munte doar soare, e un noroc chior.
La intoarcere, dupa Ploiesti nu am depasti 30 de km/h. A dat de de a rupt. Era uit, la final am facut o burta frumoasa de fragute si de zmerura.















Dupa doua saptamani de mers prin Balcani, iti dai seama ca e frumos si pe meleagurile noastre.
Azi am facut o drumetie cu vecinii din Magurele si cu Diana. Si a fost surpinzator de placut, din ce am inteles...in Bucu au fost azi 41 de grade. 🙂
Era sa uit, pastrama de oaie e cea care ne-a dat energie toata ziua, fara ea, tura noastra ar fi fost mult mai scurta











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu