luni, 2 noiembrie 2009

A venit iarna


Ne-am facut planuri mari pentru acest weekend: mergem in Tarcu, ca vine iarna si nu mai parasim Valea Prahovei. Dar planurile de acasa se schimba repede, Fagarasul si-a schimbat hainele de toamna cu cele de iarna, acolo a nins (joi si vineri) iar noi aveam pofta mare de zapada. Ne suim de vineri seara in masina si fuga spre muntii inalti.
Gasca: Diana, Nicu, Gigi.
Urcam de vineri seara la Cabana Barcaciu, la 12 30 Nea Petre ne conduce spre camera cu 6 paturi, o gasim libera si foarte curata, nu refuzam oferta :).
Ne trezim la 8 si ceva, mancam, bem, o lalaim putin si plecam spre Varful Scara.
Doua anotimpuri, jos am gasit toamna sus ne intampina iarna:

Acumulatorii m-au tradat, dar aparatul lui Nicu a rezistat eroic. Multam Nicule pentru poze!


Obiectivul zilei: Varful Scara ( in centru)-Varful Ciortea

Pasi spre Scara:

Ne bucuram de zapada:



Norii se joaca, se aduna si ne dau emotii:

Negoiu e scump la vedere:






Nu mai e de gluma, e rece, vantul bate cam tare, trebuie sa ne intoarcem la un vint fiert si o ciorba fierbinte:


Planul nu ne-a iesit , vremea s-a stricat, vizibilitatea a scazut sub 20 de m, iar stancile intalnite sub Varful Scarisoara ne-au pus mari probleme ( nu aveam coarda, coltari, pioleti, nu era de noi acolo).
Restul zilei l-am petrecut la cabana Barcaciu, gasca s-a marit ( Dragos si Diana ne-au tinut de urat pana ne-am retras la nani):


Si somn, a doua zi vreme e prea urata ca sa mai facem ceva, asa ca fuga acasa. Am avut si un of, nu stiu ce a fost in mintea mea de nu am carat coltarii si pioletii, sigur ne faceam viata mult mai usoara si urcusul spre Varful Scara ar fi fost mult mai usor.
Nota zece pentru pozele lui Nicu, fara el lasam amintirile frumoase acolo sus, la cabana Barcaciu :


5 comentarii:

  1. Felicitari pentru tura !
    Am dormit si eu la Barcaciu in camera cu 6 paturi.
    E foarte amuzant cum suna dar nici nu lasa urma de confuzie.

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine camera cu 6 paturi. E curata, putine cabane au camere decente: cred ca Piatra Mare si Cozia sunt singurele care iti ofera acest "lux" ( la cabana Negoiu am ajuns in sala de mese si cam atat, am inteles ca si acolo sunt conditii bune).

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai sunt cateva cabane care au camere decente si curate, ce-i drept nu neaparat cu 6 paturi :)
    Felicitari pentru tura!!!
    abia astept si eu o tura de zapada :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Moama...ce faimos ai ajuns... esti in top la monitorul de munte. Nice!

    RăspundețiȘtergere