marți, 26 iulie 2011

Manastiri din Dobrogea- tura de bici



Mi-am propus sa fac mai multe iesiri in Dobrogea si se redau cu ajutorul imaginilor si a micilor descrieri frumustea acestor locurilor. Nu are rost sa ma ascund, m-am nascut in Constanta, sunt dobrogean si iubesc acest colt de tara.
Pot sa consider ca am inceput o serie frumoasa: Calator in Dobrogea. Mai jos o sa gasiti primele pagini dintr-un drum lung pe care o sa-l incep din sud, aproape de Vama Veche si care o sa se termine in Delta Dunarii:
E un plan care a prins contur, mai trebuie pus in practica alaturi de Diana si de cele doua biciclete echipate cu cauciucuri de asfalt. Sigur o sa fie in luna mai, peste un an, doi, om vedea. Si o sa am si un aparat DSLR pentru a pastra cele mai frumoase amintiri ( cu sapuniera Canon am senzatia ca las ceva in urma).

Mai multe poze gasiti pe contul meu de picassa: Vizualizare album

Au fost doua zile de colindat manastirile din nordul judetului Tulcea. Sunt locuri frumoase, curate, care merita vizitate. Sambata am umblat de unul singur pe langa malul Dunarii, in cautarea lacasurilor de cult Saon si Celic Dere, iar duminica Diana mi-a fost tovaras de drum pana aproape de lasarea serii. Am vizitat manastirea Cocosul si am colindat frumoasele dealurile de langa Niculitel.
Manastirea Saon:


Manastirea Celic Dere:


Biserica din Telita:

Manastirea Cocosul:

Ceva balaureala prin padurile de langa Celic Dere si Manastirea Cocosul:
Tura s-a terminat cu o pauza de inghetata pe malul Dunarii. A fost frumos, vremea a tinut cu noi si canicula ne-a ocolit in acest weekend:

Un comentariu: