joi, 3 septembrie 2009

Creasta Parangului


Dupa Retezat ne-am mutat tabara in "statiunea" Parang, unde am luat o camera pentru doua nopti ca na, mai trebuie si dus. In apropierea telescaunului ( acolo jos de unde pleaca) sunt cateva casute care arata foarte bine, preturile sunt mici iar gazdele de nota zece. Pe timpul verii nu se merita sa stai in balciul din "statiune".
Prima zi: scularea ca boierii la 8 si ceva, ii culegem pe Radu si pe scumpa mea verisoara Mihaela (ei au plecat dinValcea, asa ca scularea... cu noaptea'n cap) si fuga la telescaun sa prindem cursa de 9 dimineata.

Tura frumoasa si usoara, plina de "efecte speciale" : nori sus, nori jos, nori langa noi si...ferestre superbe cu perpective unice. Nu a plouat, dupa Varful Carja am inceput sa vedem ceva, pana la refugiul Carja vizibilitatea nu era mai mare de 20 m . Un soare minunat a tinut juma de ora cat am stat pe Parangul Mare, dupa iar nori, cam toata ziua.



Traseul: Statiunea Parang-Brana ce ocoleste Parangul Mic- Varful Carja- Varful Parangul Mare ( tur-retur), banda rosie, sper sa nu gresesc.


Parangul Mare, un colos care domina Oltenia si Valea Jiului:






La intoarcere caldarile din nord se vedeau perfect dar in sud...nori:



Si cai...multi cai, un munte intreg plin de cai:

Am si o mica satisfacite dupa aceasta tura, au ramas doua varfuri de peste 2500 de m: Dara si Hartopu in Fagaras. Cu putin noroc poate ajungem si pe acolo, pana la prima zapada mai e timp. Cine stie...


Si ceva poze de la Radu, multam fain:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu