duminică, 13 septembrie 2009

Gura Diham - Bran


Gasca: Diana, Nicu, Adi, Saimon si eu.
Traseu: Gura Diham-Poiana Izvoarelor-Pichetul Rous- La Prepeleac-Creasta Bucsoiu-Brana Caprelor-Hornul Malaiesti ( hornul din dreapta)-coborarea pe Ciubotea-Poarta.
Sorelul ne-a lasat la Gura Diham la 8 40 si la 19 20 ne-a recuperat din Bran.
Incepem urcusul, unii cu frana de mana trasa altii cu motoarele turate. Eu m-am miscat greu, parca aveam mult plumb in picioare, dar na, asa e la inceput pana pap ceva bun si termin masa cu o ciocolata. Saimon ne-a facut viata mai frumoasa cu o sunca luata de la ciobani( sau slana ca se zice in Ardeal) si o branza grasa de oaie care se topea in gura.
La intersectia cu Valea Bucsoiului Adi s-a oprit, s-a uitat bine si a zis: fratilor eu vreau pana sus :)

Piatra Mare si Postavaru:


Brana Caprelor, aici am redescoperit imparatia Bucsoiului:






Urmeaza urcusul spre Hornurile Malaiestilor:



De aici sus pe Varful Scara si coborarea spre Ciubotea:


Daca va uitati bine se vede micul lac glaciar ( mica balta care are apa din an in paste): Lacul Tiganesti:


Se vede cabana Omu cocotata sus in centru ( e un punct mic si negru):







Diana e singura care zambeste, recunosc ca mie nu mi-a placut coborarea pe Ciubotea:


Sorelul ajunge la timp in Bran, ne urcam toti 6 in masina si fuga la ciorba calda in Brasov.

Si ceva poze de la Nicu:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu