duminică, 6 septembrie 2009

Tot Parang


Cand pierzi un nou weekend ca trebuie sa te sacrifici pentru binele firmei iti vine pofta de scris ( mai bine zis de pus poze pe blog ca de scris...parca nu sunt urmasul lui Creanga)
A doua zi ne trezim de dimineata, mancam ne spalam si fuga la masini ca aveam pofta mare de munte. Ne-am propus sa facem un traseu recomandat de domnii salvamontisti din statiunea Parang, bravii salvatori si buni cunascatori ai muntelui(in frunte cu unul gras ca porcu si plin de mistouri ieftine). Salvamontistii s-au laudat ca marcajele sunt de nota 10, ca acu un an s-au ocupat de banda albastra ce duce din pasul Groapa Seaca in creasta.
Ce ne-am propus: Pasul Groapa Seaca-M. Huluzul-Saua Huluzul-Sezatoarea Ursilor-Coasta lui Rus. Traseul e superb dar trebuie facut doar pe vreme cu vizibilitate buna. Marcajele gandite de domnii salvamontisti sunt sub orice critica, cu ceva noroc le gasesti din 500 in 500 de m fara stalpi fara sagesti fara nimic, cararea nu se vede, mici brane rasar dar nu prea ajuta ca se pierd spre cea mai apropiata stana. Am balaurit prin jnepenis dupa Saua Huluzul de aveam ace bine ascutite si in chiloti.
Gasca: Diana, verisoara Mihaela, Radu si eu.
Sus din creasta Parangului am vazut si L. Calcescu, parea aproape dar nu aveam timp sa coboram pe langa lac in Obarsia Lotrului, din cauza marcajelor proaste am pierdut cel putin doua ore cautand banda albastra.
Mihaela si Diana:

Acolo am fost ieri, acu avem alta vreme si intelegem mai bine ce traseu am facut si ce perpective puteam sa avem din creasta:



Dupa Lac si saua Huluzului nu faceti dreapta ca nimeriti ca noi in marea de jnepenis ("marcajul" o ia prin stanga dar ...marcaje din parti).




Iar balaureala, traseul o lua prin dreapta noi....am facut stanga si iar am pierdut timp:





Am ajuns iar in creasta, Parangul Mare nu pare departe si se vede perfect Transalpina ( se lucreaza la ea, o sa avem un al doilea Transfagarasn in mai putin de 3 ani):




Faina lumea Parangului:


Nu ma omor dupa drumetiile tur-retur dar daca nu cunosti zona si nu ai harta o dai la vale pe unde ai venit:


Plaiuri:


Un comentariu:

  1. nice man, va urma si la mine un traseu de creasta de 2 zile in Parang, de-abia astept :D

    RăspundețiȘtergere